Skip to Content

Biznesin ləğv olunması

Müəssisənin ləğv edilməsi – Şirkətin fəaliyyətinə xitam verilməsi prosedurudur. Həmçinin bu proses zamanı biznes mülkiyyət hüquqlarının üçüncü şəxslərə ötürülməsi qadağan edilir. Müəssisənin ləğv edilməsi könüllü olaraq və ya məhkəmə qaydasında həyata keçirilir. 

Bu, həm sənədlərin rəsmiləşdiirilməsi və həm də bütün rüsum və vergilərin ödənilməsi ilə əlaqəli çətin bir prosesdir. Hətta təcrübəli biznesmenlər də təklikdə bunun öhdəsindən gələ bilmir.

Şirkətin ləğv edilməsinin səbəbləri:


Fəaliyyətin dayandırılması (könüllü)

Fəaliyyətin könüllü olaraq dayandırılması şirkətin təsisçiləri (iştirakçıları), benefisiarları və səhmdarlarının razılığı ilə həyata keçirilir.

Məqsədinə nail olmaq

Ləğv etmə müəssisənin təsis edildiyi məqsədlərə nail olmaq məqsədilə həyata keçirilir.

Məhkəmə qərarı

Məhkəmə qaydasında prosedur vergilər Nazirliyinin orqanlarının qərarı əsasında və ya Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinin bir və ya bir neçə maddəsinə uyğun olaraq həyata keçirilir.

Müddətin bitməsi

Bu proses Müəssisənin yaradıldığı dövrün başa çatması ilə əlaqədar da həyata keçirilə bilər.

Fəaliyyətə xitam verilməsi (Mülki Məcəllə)

Fəaliyyətə xitam verilməsi Azərbaycan respublikası Mülki Məcəlləsinin Qaydalarına əsasən həyata keçirilir.

Şirkət müflis olub

Fəaliyyətin dayandırılması ilə əlaqədar başqa bir hal firmanın müflis elan edilməsidir.

Müəssisənin ləğvi qəzetdə elan verilməsi və ləğv etmə komissiyasının təyin edilməsi ilə başlayır

Müəssisənin fəaliyyətinə xitam verilməsi ilə əlaqədar xidmətləri bizim hüquq portalımızdan vermək olar. Biz ən çətin vəziyyətlərlə işləyirik və zəmanət veririk ki, qarşı qoyulmuş məsələləri tam şəkildə həll edəcəyik. Bizə müraciət etməklə siz hətta ləğv etmənin çətin prosesini də hiss etməyəcəksiniz.


DİQQƏT - Əlverişli şərtlər!

İLK VERGİ MƏSLƏHƏTLƏRİ VƏ BİR AY MÜHASİBAT XİDMƏTİ GÖSTƏRİLİR

PULSUZ!!!

Tez-tez verilən suallar

Xüsusi suallarınız varsa, məsləhət üçün bizimlə əlaqə saxlayın

Sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxsin (fərdi sahibkarın) ləğvi aşağıdakı mərhələləri əhatə edir:


  1. Fəaliyyətin dayandırılması
    • Sahibkar müəssisəni bağlamaq qərarına gəlir və Dövlət Vergi Departamentinə (DVD) bildiriş təqdim edir.
  2. Ləğv etmək üçün ərizənin verilməsi
    • Azərbaycan İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Departamentinə rəsmi məlumat göndərilir.
  3. Büdcə ilə hesablama
    • Vergilərin, ödənişlərin və digər öhdəliklərin tam ödənilməsi.
    • Bank hesablarının bağlanması.
  4. Yoxlamalar və müəssisələrin bağlanması
    • Dövlət Vergi Departamenti borcları yoxlayır.
    • Bütün prosedurlar başa çatdıqdan sonra sahibkar vergi ödəyicilərinin reyestrindən çıxarılır.

Orta hesabla, borcların və çeklərin mövcudluğundan asılı olaraq prosedur 1-3 ay çəkir.

Hüquqi şəxsin (MMC, QSC və s.) ləğvi bir neçə mərhələdə baş verir:

  1. Ləğvetmə haqqında qərar qəbul etmək
    • Cəmiyyətin iştirakçıları ləğvetmə haqqında qərar qəbul edir, onu notariat qaydasında rəsmiləşdirir və ləğvetmə komissiyasını təyin edir.
  2. Ləğvetmənin dövlət orqanlarında qeydiyyatı
    • Ləğvetmənin başlanması barədə Dövlət Vergi Departamentinə və Ədliyyə Nazirliyinə bildiriş təqdim etmək.
    • Ləğvetmə elanının rəsmi mənbələrdə dərc edilməsi.
  3. Maliyyə və vergi hesablamaları
    • Ləğvetmə balansının tərtib edilməsi.
    • Büdcəyə, işçilərə və podratçılara olan borcların tam ödənilməsi.
  4. Dövlət orqanları tərəfindən yoxlamalardan keçmək
    • Dövlət orqanları (vergi, sosial sığorta, gömrük) yekun yoxlama aparır.
  5. Bank hesablarının bağlanması və hesabatların təqdim edilməsi
    • Korporativ bank hesablarının bağlanması.
    • Yekun hesabatların təqdim edilməsi.
  6. Rəsmi reyestrdən çıxarılma
    1. ​Bütün yoxlamalardan sonra hüquqi şəxs reyestrdən çıxarılır.

Bütün proses çeklərin mürəkkəbliyindən və borcların mövcudluğundan asılı olaraq 6-12 ay çəkə bilər.

Bəli, şirkətimiz ləğvetmənin bütün mərhələlərində müştərilərə qanuni dəstək verir, o cümlədən:

  • Vergi, Sosial Fond və digər orqanlar tərəfindən yoxlamalar üçün sənədlərin hazırlanması.
  • Yoxlamalardan əvvəl daxili audit - hesabatda mümkün səhvlərin müəyyən edilməsi və aradan qaldırılması.
  • Danışıqlarda iştirak və dövlət orqanlarından tələblərin həlli.
  • İnzibati və məhkəmə icraatında əsassız cərimələrdən şikayət verilməsi.

Biz riskləri minimuma endirir və ləğvetmə prosesini sürətləndiririk.

Azərbaycanda mühasibat və hüquqi sənədlərin saxlanma müddətləri onların növündən asılıdır:

  • Mühasibat uçotu və vergi hesabatı – 5 il (Vergi Məcəlləsinə uyğun olaraq).​
  • İlkin mühasibat sənədləri (qaimə, faktura, müqavilələr) – 5 il.​
  • Əmək müqavilələri, kadr sənədləri - 75 il (iş kitabçalarına və işçilərin şəxsi işlərinə aiddir).​
  • İxrac-idxal əməliyyatları üçün sənədlər – 5 il.​

Sənədlər şirkətin arxivində və ya ləğvedicidə ilkin formada saxlanmalıdır.

Sənədlər yalnız saxlama müddəti başa çatdıqdan sonra və dövlət orqanlarının iddiaları olmadıqda məhv edilə bilər. Prosedura daxildir: 

  • Məhv komissiyasının yaradılması - şirkət rəhbərliyi və ya ləğvedici tərəfindən təyin edilir.​​
  • Silinmə aktının tərtib edilməsi - sənədlərin adları və onların məhv edilməsinin səbəbləri qeyd olunur.​
  • Fiziki məhvetmə - yandırma, xırdalamaq və ya ixtisaslaşmış arxiv təşkilatlarına təhvil vermək.​

Ləğvedici və ya şirkət sənədlərin məhv edilməsini rəsmi hesabatda qeyd etməlidir.

Ləğvetmə başa çatdıqdan sonra hüquqi şəxsin möhürü məcburi məhv edilməlidir. Prosesə daxildir:

  • Möhürün məhv edilməsi aktının tərtib edilməsi - məhv edilmə tarixi, səbəbi və üsulu göstərilir.​
  • Fiziki məhv - çox vaxt möhür yandırılır və ya kiçik parçalara kəsilir.​
  • Vergi orqanlarına hesabat - şirkətin ləğvi haqqında yekun hesabata möhürün ləğvi haqqında sənəd əlavə olunur.​

Belə ki, hüquqi şəxsin ləğvi başa çatdıqdan sonra onun möhüründən artıq istifadə oluna bilməz.

Ödənişsiz məsləhət üçün müraciət edin

Bəzi suallarıvızı özünüz üçün aydınlaşdırın